ولی خیلی وقتها مجبور شدم بخاطر خوبی کردنم باج بدم،
احساسات لعنتیم که تو تنگناهایی قرارم داده،
باج هایی رو دادم که فکر کردن بهشون عذابم میده،
و احساسات الانمو آشفته میکنه...
فکرمیکنم خدا، تو دادن احساس به بنده هاش میزان رو رعایت نکرده،
چرا بعضی ها اونقدر سنگدلن که حاضرن از خوب بودن بقیه سو استفاده کنن،
و بعضی ها اونقد مهربونن که حتی بدیهای بقیه رو نادیده میگیرن و دوباره و دوباره ازشون ضربه میخورن...
پ.ن
خسته ام... ازدست دادم چیز با ارزشی رو بخاطر یه آدم بی ارزش...
نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 11:46 توسط خودنویس تنها|
امتداد تنهایی...ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 49