حماقت...

خرید بک لینک
باج دادن رو اصلا دوست ندارم،

ولی خیلی وقتها مجبور شدم بخاطر خوبی کردنم باج بدم،

احساسات لعنتیم که تو تنگناهایی قرارم داده،

باج هایی رو دادم که فکر کردن بهشون عذابم میده،

و احساسات الانمو آشفته میکنه...

فکرمیکنم خدا، تو دادن احساس به بنده هاش میزان رو رعایت نکرده،

چرا بعضی ها اونقدر سنگدلن که حاضرن از خوب بودن بقیه سو استفاده کنن،

و بعضی ها اونقد مهربونن که حتی بدیهای بقیه رو نادیده میگیرن و دوباره و دوباره ازشون ضربه میخورن...

پ.ن

خسته ام... ازدست دادم چیز با ارزشی رو بخاطر یه آدم بی ارزش...

نوشته شده در یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 11:46 توسط خودنویس تنها|

امتداد تنهایی...

ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: چهارشنبه 3 خرداد 1396 ساعت: 20:29

صفحه بندی