یادم نمی کنی،
و ز یادم نمیروی...
" یادت بخیر". یار فراموشکار من...!...
.
.
پ.ن خیلی سال پیش منتظر همچین روزی بودم، روزی که فراموشم کنی...
روزی که گفتی "دوستت دارم"
نوشته شده در جمعه سی و یکم شهریور ۱۳۹۶ساعت 0:6 توسط خودنویس تنها|
امتداد تنهایی...ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14