ناراحت نیستم !
ناراحتم برای چهل سالگی ام،
آنجا که به بهانه ی یک شعر، یک آهنگ،
به یادت میافتم؛
و به دخترم لبخند میزنم ..
من برای آن لبخند که درد دارد،
ناراحتم ...
مریم مقانلو
پ.ن: دست کشیده ام از تو که جانمی...
دست بردار از طناب دارم..
من به مرگ محتاجم...
نه به تو که مرا جانی...
نوشته شده در جمعه پانزدهم دی ۱۳۹۶ساعت 23:54 توسط خودنویس تنها|
امتداد تنهایی...ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30