حتی کلنجار رفتن با آنتن تلوزیون در هوای سرد برفی،
وقتی روبروی پشت بام خانه، پنجره ی اتاق تو باشد؛
دلم میخاست تمام شب انتن لج کند ،
و من، زل بزنم به پنجره ی تاریک اتاقت...
و خواب برفی ات را در رویاهایم تماشا کنم...
پای تو که در میان باشد،همه چیز زیباست...
امتداد تنهایی...
ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23